در میدان سلامت ، بازدید دکتر رشیدی پور از خط مقدم نظارت بر غذا و دارو

در میدان سلامت ، بازدید دکتر رشیدی پور از خط مقدم نظارت بر غذا و دارو

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  از معاونت غذا و دارو بازدید کرد

سمنان - 4 تیر ۱۴۰۴
دکتر علی رشیدی‌پور، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز طی بازدیدی جامع از معاونت غذا و دارو، بر روند ارائه خدمات و عملکرد این معاونت حیاتی نظارت کرد.

در این بازدید دکتر رشیدی‌پور از بخش‌های مختلف معاونت غذا و دارو از جمله اداره نظارت بر مواد غذایی، اداره نظارت بر دارو و مواد مخدر، آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و واحد ارزیابی فرآورده‌های سلامت‌محور دیدار نمود. وی ضمن گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان هر بخش، به بررسی چالش‌ها و دستاوردهای جاری پرداخت.

دکتر حافظی، سرپرست معاونت غذا و دارو، با ارائه گزارشی جامع، بر اهمیت راهبردی این معاونت در تأمین امنیت و سلامت محصولات غذایی و دارویی تأکید کرد. وی اظهار داشت:

«معاونت غذا و دارو با نظارت مستمر بر زنجیره تولید تا مصرف، نقش بی‌بدیلی در صیانت از سلامت مردم دارد. ارتقای کیفیت محصولات، مقابله با قاچاق کالاهای سلامت‌محور و اجرای استانداردهای ملی، اولویت‌های اصلی ماست.»

دکتر رشیدی‌پور نیز با تقدیر از تلاش‌های کارکنان این معاونت، خاطرنشان کرد:

«نقش معاونت غذا و دارو به‌عنوان بازوی نظارتی دانشگاه، در ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه انکارناپذیر است. تداوم ارزیابی‌های دقیق و تسهیل فرآیندهای مجوزدهی، نیازمند حمایت همه‌جانبه است.»

این بازدید که با هدف بررسی عملکرد، شناسایی نقاط قوت و بهبود فرآیندهای نظارتی انجام شد ، سرپرست دانشگاه بر لزوم به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و تقویت همکاری‌های بین‌بخشی برای ارتقای سلامت عمومی تأکید نمود.
شایان ذکر است در این بازدید دکتر پیمان رئیس عبداللهی مشاور ، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست نیز حضور داشت.

  • کد خبر : 57525
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *