دانشکده پزشکی در انتظار ارزیابی بیرونی اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته خود ارزیابی دانشکده پزشکی با محوریت هماهنگی برگزاری ارزیابی بیرونی وزارت متبوع از اجرای دوره پزشکی عمومی با حضور رئیس و معاونین دانشکده ، اعضای اصلی کمیته خود ارزیابی دانشکده پزشکی ،روسای امور مالی، آموزش، عمومی دانشکده پزشکی ، مسئولین حوزه های 8 گانه استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی در روز دوشنبه 1 آبان ماه سالجاری در سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.
دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی و رئیس کمیته خودارزیابی دوره پزشکی عمومی با تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته بر ضرورت ساماندهی و سازماندهی نهایی اقدامات صورت گرفته تاکید نمود. و دکتر کارگری دبیر کمیته خود ارزیابی دوره پزشکی عمومی در این جلسه به روند و نحوه ارزیابی بیرونی توسط تیم منتخب دبیرخانه شورای آموزش علوم پزشکی وزارت متبوع پرداخت.
در ادامه جلسه مهم ترین اقدامات و چالش های مورد نظر توسط اعضای اصلی کمیته خود ارزیابی و مسئولین حوزه های 8 گانه مورد بحث و بررسی نهایی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است: دانشکده پزشکی سمنان میزبان ارزیابی اعتبار بخشی دوره پزشکی عمومی از تاریخ 9 الی 11 ابان ماه سال جاری خواهد بود.