خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌ علوم پزشکی استان سمنان بهسازی می‌شوند

خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌ علوم پزشکی استان سمنان بهسازی می‌شوند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 24 تیرماه 1404 جلسه راهکارهای توسعه، تجهیز و بهسازی خوابگاه های دانشجویی با حضور دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر خالقیان معاون فرهنگی و دانشجویی، جوادی فر مدیر امور دانشجویی، مهندس فدائی اسلام سرپرست مدیریت توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی و مهندس قریبیان کارشناس ساختمان در دفتر معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر خالقیان گزارشی از وضعیت خوابگاه های دانشجویی (پسران و دختران) ارائه نمود و سپس پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای حاضر در جلسه، مقرر شد بهسازی این خوابگاه‌ها در زمانی انجام شود که دانشجویان در خوابگاه حضور ندارند. به همین دلیل بهسازی خوابگاه‌های در ایام تعطیلات سال آتی انجام خواهد شد.

  • کد خبر : 57750
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *