حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در مرکز ایرنا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه سال جاری در آستانه آغاز هفته روابط عمومی و ارتباطات، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان سمنان در دفتر ایرنای سمنان گرد هم آمدند و به بحث و تبادل نظر پیرامون این حوزه پرداختند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در سمنان درراستای دعوت از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان سمنان، بیان نمود: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی بسیار اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. با وسیع تر شدن جوامع و نیاز آن ها به اطلاعات دقیق و جزئیات واقع گرایانه اهمیت جایگاه و نیاز به روابط عمومی پررنگ تر می شود.
کارن یحیائی بیان نمود: یکی از راه های موفقیت روابط عمومی ها، داشتن ارتباط مستمر و عمیق با رسانه ها می باشد. در دنیای امروز سازمان ها و جامعه با مسائل پیچیده ای روبرو می شوند که حل و فصل و مدیریت این مسائل درون سازمانی به عهده روابط عمومی می باشد و برای آنکه بتوان مسئله ای را در درون سازمان حل و فصل کرد در درجه اول باید همه عوامل و زمینه های بروز مشکل را شناسایی و سپس برای حل آن برنامه ریزی کرد.
وی افزود: نخستین روز گرامیداشت هفته روابط عمومی «اهمیت افکار عمومی درون و برون سازمانی» نامگذاری شده است و اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای سمنان به همین مناسبت در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان حضور یافتند و با توجه به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین دولت و مردم و از مولفههای موثر در تحقق شعار امسال است، درراستای پیگیری مسائل مختلف از جمله در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نقش موثری دارند.