حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مدیران این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شاهرود، گلستان، مازندران و بابل برگزار شد.
در این نشست که دکتر محمدتقی آشوبی رئیس و دکتر مصطفی گل شکن معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده، عملکرد، برنامه های آتی و تبادل تجربیات پرداخت.
کارن یحیائی ضمن قدردانی از برگزاری این نشست هم اندیشی، بیان نمود: نشست های هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجربیات نقش بسیار مهمی در ارتقا و توسعه جایگاه روابط عمومی در دانشگاه های علوم پزشکی دارد.
اهدای لوح تقدیر توسط دکتر آشوبی به مدیران روابط عمومی و برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع هوش مصنوعی و کاربردهای آن در رسانه، از دیگر برنامه های این نشست بود.