حضور سرپرست معاونت درمان دانشگاه در بیمارستان ولایت

حضور سرپرست معاونت درمان دانشگاه در بیمارستان ولایت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن حضور در بیمارستان ولایت و نشست با جمعی از پزشکان متخصص، از نزدیک در جریان مسائل مربوط به بیمارستان ولایت و پزشکان قرار گرفت.
 
در نشست هم اندیشی که دکتر زارع زاده سرپرست بیمارستان ولایت و دکتر مصاحبه مدیر درمان بیمارستان نیز حضور داشتند، سرپرست بیمارستان ولایت شهرستان دامغان ضمن خیر مقدم به دکتر حسین زاده، بیان داشت: رفع مسائل و ابهامات پیشروی کارکنان و پزشکان شاغل در بیمارستان ها، قطعا برای آنان ایجاد انگیزه می کند که در ارائه خدمات کوشا باشند. پس ما مسئولان لازم است که طی دیدار و نشست با آنان مسائل پیشروی آنان را شناسایی و درراستای رفع آن پیگیری لازم را به عمل آوریم.
 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ضمن قدردانی از زحمات کادردرمان به ویژه پزشکان متخصص این شهرستان، بیان نمود: برگزاری این گونه نشست های هم اندیشی و بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل موجود، تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت خدمات درمانی دارد.
 
در ادامه این نشست حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل موجود پرداختند.
 
 
 
 
  • کد خبر : 46258
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *