حضور استاندار سمنان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان / تأکید بر اهمیت سلامت مردم

حضور استاندار سمنان در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان / تأکید بر اهمیت سلامت مردم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح امروز یکشنبه 22 تیر ماه 1404، دکتر محمدجواد کولیوند استاندار سمنان به اتفاق هیات همراه در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان حضور یافت.

دکتر کولیوند در نشستی با دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه  حوزه های مختلف از جمله وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی را مورد ارزیابی قرار داد   و استاندار سمنان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته ، سلامت مردم را یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت اجرایی استان دانست و بر لزوم حمایت از مجموعه‌های دانشگاهی و خدمت رسان برای ارتقاء سطح سلامت جامعه تأکید کرد.

دکتر محمدجواد کولیوند با اشاره به نقش کلیدی دانشگاه علوم پزشکی در ارائه خدمات سلامت، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی، برخورداری مناسب مردم از خدمات سلامت است و باید تلاش شود با همراهی بیشتر نهادهای مسئول، مسیر توسعه این خدمات هموار شود.

در این نشست که دکتر آقابراری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز حضور داشت ، دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن خیر مقدم به استاندار محترم، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در مدت زمان مسئولیت خود ارائه کرد و گفت: با حمایت مسئولان ارشد استان و همت خانواده دانشگاه، اقدامات مهمی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش برنامه ریزی شده که ان‌شاءالله ثمرات آن در ارتقاء شاخص‌های سلامت استان مشهود خواهد بود.

وی در ادامه تأکید کرد: هدف ما ارائه خدمات سلامت با رویکرد توازن و ارتقاء رضایت مندی برای همه هم استانی های عزیز در نقاط مختلف استان است و در این مسیر، همراهی و حمایت استانداری نقش مهمی در تحقق اهداف دانشگاه دارد.

 

  • کد خبر : 57693
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *