جلسه گرامیداشت روز جهانی ایمنی مواد غذایی در معاونت غذا و دارو دانشگاه

جلسه گرامیداشت روز جهانی ایمنی مواد غذایی در معاونت غذا و دارو دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه سال جاری جلسه گرامیداشت روز جهانی ایمنی مواد غذایی درسالن همایش معاونت غذا و دارو دانشگاه با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی استان و کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان، مدیران و مسئولین فنی کارخانجات مواد غذایی، آشامیدنی و کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت و شبکه بهداشت و درمان گرمسار برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حافظی معاون غذا و دارو ضمن بیان اینکه 7 ژوئن برابر 17 خرداد روز جهانی ایمنی مواد غذایی نامگذاری شده گفت تلاش برای تامین سلامت انسان ها و امنیت غذایی از بهترین مواهب الهی است و در بحث امنیت غذایی علاوه بر تولید، توجه به کیفیت و سلامت محصول تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهندس صبوری راد مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در این جلسه عنوان کرد: بحث ایمنی و امنیت غذایی از مهمترین اهداف حوزه سلامت می باشد و تمام تلاش و سعی ما در راستای رسیدن به این هدف، یعنی تولید غذای ایمن و با کیفیت می باشد.

در ادامه مدیران و مسئولین فنی موسسات ضمن تقدیر و تشکر از معاون غذا و دارو و مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل و چالش های موجود پرداختند و در پایان جلسه از مدیران و مسئولین فنی صنعت غذا و کارشناسان آزمایشگاه و اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  • کد خبر : 44625
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *