جلسه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 20 مرداد ماه سال جاری، جلسه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی با حضور دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سمنانی رئیس سازمان نظام پزشکی سمنان، حسنی راد نماینده سازمان تعزیرات حکومتی استان سمنان، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی تخلفات بر تسریع و قاطعیت رسیدگی به پرونده های بهداشتی درمانی تاکید شد و تعدادی پرونده های تخلفات مربوط به حوزه های بهداشتی، درمانی و دارویی در مناطق تحت پوشش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد طبق قانون با موارد مطرح شده برخورد شود.