جلسه کمیته نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیته نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین جلسه کمیته نقل و انتقالات دانشگاه در سال 1404 با حضور دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، نصیری مدیر منابع انسانی، مصدق مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد، فرخ نژاد کارشناس اداره بازرسی و شامبیاتی کارشناس نقل و انتقالات در روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه در راستای درخواست کارکنان مبنی بر جابه جایی به دیگر دانشگاه های علوم پزشکی، انتقالی درون سازمانی، درخواست پرسنل مبنی بر انتقال از سایر دانشگاه های علوم پزشکی و دیگر دستگاه ها به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به تعداد 45 نفر مطرح و پس از بررسی و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • کد خبر : 56002
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *