جلسه کمیته نظام ارجاع با تاکید بر دستورالعمل های جدید در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته نظام ارجاع با تاکید بر دستورالعمل های جدید با حضور دکتر احسان حسین زاده به عنوان رئیس کمیته و دکتر محمد ناصر رهبر به عنوان دبیر کمیته، احمد واحدی کارشناس مسئول سلامت خانواده و نظام ارجاع بیمه سلامت استان و سایر مسئولان و کارشناسان مرتبط معاونت درمان و بهداشت در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.
دراین جلسه موضوعات مربوط به آموزش فوکال پوینت مهدی شهر در خصوص نوبت دهی در سامانه پذیرش 24، پیگیری فعال نمودن پنل پیامکی در سامانه مذکور، تهیه فرم جهت تکمیل اطلاعات زیر ساخت، تجهیزات کامپیوتری و سخت افزار، نصب بنر پذیرش بیماران ارجاعی در کلینیک ها و... مسائل مربوط به چالش های موجود در مصوبات اجرای پروژه مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هماهنگی لازم در خصوص تبیین راهکار های مربوط به رفع موانع و پیشبرد اهداف اجرای پروژه نظام ارجاع صورت گرفت.