جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر عبدالحمید حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی و جمعی از مدیران ستادی در سالن امام جواد (ع) دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضران و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای آنان؛ با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضرورت تبلیغ سیاست فرزندآوری، بیان داشت: یکی از راهکارهایی که در این راستا میتواند موثر واقع شود، فرهنگسازی مناسب در این زمینه است، زیرا میتوان با فرهنگسازی مناسب در جهت رفع دغدغه های خانواده ها در جهت فرزند آوری گام برداشت.
دکتر عبدالحمید حاجی حسنی با تاکید بر بحران جمعیت و سالمندی در ایران و بر اهتمام و مشارکت همکاران ستادی و محیطی برای اجرای قانون جوانی جمعیت، گفت: در این راستا یکی از اولویت های مجموعه دانشگاه، تلاش برای فراهم سازی زیرساخت های اجرایی برای عمل به مبانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که باید با بررسی چالش ها و رفع آنها همراه باشد.
مدیران دانشگاه در این نشست ضمن گزارشی از اقدامات کمیته های زیرمجموعه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه در حوزه های مختلف، به ارایه راهکارهایی در زمینه سرعت بخشیدن به برنامه های این حوزه و بهبود اجرای سیاست های جوانی جمعیت خصوصا هفته بزرگداشت سلامت پرداختند.
لازم به ذکر است: برنامه پیشنهادی برای اعضای کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت، برگزاری مسابقه کتاب خوانی ویژه کارکنان و دانشجویان، تجلیل از زوج های جوان،و ..... از مصوبات این جلسه بود.