جلسه کمیته علمی مراقبت بیماری های واگیر در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته علمی مراقبت بیماری های واگیر با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، معاون فنی معاونت بهداشتی، مدیر و کارشناسان مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
دکتر سید سعید کساییان معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان سمنان در ابتدای این جلسه ضمن تاکید بر لزوم بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل کامل شاخصهای مراقبت بیماری ها و اتخاذ تدابیر مناسب به منظور حفظ یا بهبود شرایط موجود، بر تداوم این جلسات و نشست های علمی و تخصصی تاکید کرد.
دکتر محمد ناصر رهبر مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رهنمودهای ارائه شده در این نشست را راهگشا عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد: با تداوم پشتیبانی و حمایت های لازم، این مدیریت تمام توان خود را در خصوص ارتقاء شاخص ها و بهبود وضعیت نظام سلامت به کار خواهد بست.
در ادامه هر یک از کارشناسان به گزارش جزییات شاخصهای مربوط به خود پرداخته و سپس در خصوص نقاط ضعف و قوت هر برنامه، بحث و تبادل نظر شد و از برنامههای بررسی شده در این نشست می توان به برنامه مراقبت ناقلین (مالاریا)، سالک، سل، ایدز و HIV اشاره کرد.