جلسه کمیته سلامت و امنیت غذایی استان سمنان در معاونت غذا و دارو برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای افزایش کیفیت و غنی سازی آرد جلسه کمیته سلامت و امنیت غذایی استان سمنان در روز سه شنبه سوم بهمن ماه سال جاری با حضور دکتر حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو، مهندس شهرام صبوری راد مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و بهداشتی، لیلا نمکی جانشین رئیس کمیته ساغ استان، مدیر کل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه ضمن بیان اهمیت افزایش کیفیت و غنی سازی آرد، مطالبی در خصوص رعایت ضوابط غنی سازی آرد با آهن و اسید فولیک و کالیبره بودن دستگاه میکروفیدر موسسات و تسهیل در امر صدور پروانه ها مطابق ضوابط بیان نمود.
مهندس صبوری راد نیز به بیان ضوابط و دستورالعمل های آرد و غنی سازی و نحوه صدور پروانه آرد کامل پرداخت و در ادامه جلسه در خصوص آموزش نانوایان، ارائه آموزش های همگانی، تامین گندم مناسب پخت نان کامل و نواقص واحدهای تولیدی آرد تحت پوشش و چگونگی دریافت مجوز بهداشتی محصول آرد کامل و مسائل موجود بحث و بررسی شد.