جلسه کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با هدف هماهنگی لازم در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب به همشهریان و مسافران نوروزی، جلسه کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد هماهنگی خدمات سفر(تسهیلات نوروزی ۱۴۰۳) شهرستان دامغان، با حضور دکتر سید حسن تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، دکتر زارع زاده رئیس بیمارستان ولایت و اعضاء کمیته روز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه در محل سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.
در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با اشاره به اینکه امسال بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن همزمان شده است که این تلاقی، روزهای مبارکی را نوید میدهد اظهارکرد: با توجه به افزایش مراجعین مراکز بهداشتی و درمانی در ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران در شهرستان، اتخاذ تمهیدات و برنامهریزیهای مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب و با کیفیت در جهت رفاه بیشتر مردم و مسافرین امری ضروری است.
دکتر سید حسن تقوی ضمن تاکید بر بازدید های مستمر و دوره ای از مراکز بهداشتی و درمانی و آمادگی کامل نیروها، افزود: با توجه به روزهای باقی مانده سال جاری ضروری است تا برنامه ریزی دقیق جهت حضور پرسنل در مراکز بهداشتی و درمانی طبق برنامه تعیین شده صورت گیرد.
در ادامه دکتر زارع زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت گفت: با توجه به افزایش مراجعین به بیمارستان ولایت و کلینیک برادران رضایی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان و حضور مسافران لازم است برنامه ریزی لازم در خصوص ارائه خدمات در درمانگاه هایی که باید به صورت شبانه روزی فعالیت نمایند به نحوی مطلوب انجام گیرد.
در ادامه دکتر ابراهیمیان معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان نیز ضمن بیان گزارش از روند فعالیت های سنوات گذشته و بیان مهمترین نقاط ضعف و قوت به تبیین راهکارهای لازم به منظور ارایه خدمات هرچه مطلوبتر برای شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی پرداخت.
سایر اعضای کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست هم در این جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برنامهریزی مطلوب برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه نمودند.