جلسه کمیته تجهیزات پزشکی در معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته کارشناسان تجهیزات پزشکی در سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور دکتر حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو، دکتر خالقیان هاشمی معاون درمان، مهندس احمدپناهی سرپرست اداره تجهیزات پزشکی و کارشناسان تجهیزات پزشکی ستادی و مراکز درمانی برگزار شد، در خصوص بررسی مسائل عمومی واحدهای تجهیزات مراکز، معرفی و تبادل نظر در خصوص فرم گزارش ماهانه هزینه کرد بودجه تعمیرات، بررسی و اظهار نظر در خصوص مزایا و معایب طرح کنترل کیفی متمرکز تجهیزات پزشکی و بررسی میزان نیاز بودجه مراکز جهت خرید تجهیزات، تعمیرات و پرداخت بدهی ها به شرکت های تجهیزات پزشکی و چالش های مواجه شده در سال گذشته و چالش های پیش رو در سال جاری بحث و بررسی شد.
در ادامه مهندس احمدپناهی سرپرست اداره تجهیزات ضمن قدردانی از همکاران به تشریح پیگیری های صورت گرفته در ستاد پرداخت و سپس کارشناسان تجهیزات پزشکی مراکز هر کدام به طرح مشکلات و چالش های مواجه در بیمارستان ها و به ویژه مسائل مالی و بدهی های بیمارستان ها به شرکت های تعمیر و نگهداری کارشناسان مراکز درمانی پرداختند.
این جلسه با بیانات و توضیحات معاونین محترم درمان و غذا و دارو پیرو مسائل مطرح شده پایان یافت.