جلسه کمیته اعتبار بخشی دانشکده داروسازی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته اعتبار بخشی دانشکده داروسازی با حضور دکتر کمانکش رئیس دانشکده داروسازی، دکتر کارگری مسئول دبیرخانه جامع اعتبار بخشی های دانشگاه، دکتر بهرام پور معاون آموزشی پژوهشی دانشکده داروسازی و اعضای اصلی کمیته اعتبار بخشی دانشکده داروسازی در سالن جلسات دانشکده برگزار شد.
دکتر کارگری مسئول دبیرخانه جامع اعتبار بخشی های دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته کمیته اعتبار بخشی دانشکده داروسازی ، بر ضرورت پایش برنامه زمانبندی و عملیاتی اجرای برنامه اعتبار بخشی دوره دکترای داروسازی تاکید نمود.
در این جلسه مهمترین چالش ها و مسائل اجرای برنامه اعتبار بخشی دوره دکترای داروسازی دانشکده داروسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.