جلسه کمیته آموزش و توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سومین جلسه کمیته اجرایی آموزش دانشگاه با حضور اعضاء کمیته در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این نشست نصیری مدیر منابع انسانی ضمن خوش آمدگویی به حاضران، دستور کار جلسه را تبیین نمود و دوره های آموزشی پیشنهادی ارسالی از واحدهای تحت پوشش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اعضاء کمیته تعدادی از دوره ها تصویب و به اعضاء کمیته تاکید شد به واحدهای زیر مجموعه اعلام شود دوره های آموزشی بیشتر به صورت حضوری برگزار شود.
لینک کوتاه خبر :