جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سمنان در فرمانداری سمنان برگزار شد.

در این جلسه که دکتر بهرامی فرماندار سمنان و رئیس کارگروه، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مهندس کیوان کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان و سایر اعضای کارگروه حضور داشتند، مسائل مربوط به حوزه سلامت سلامت شهرستان سمنان مطرح شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان به ارائه گزارشی از روند اجرای پویش ملی سلامت، غربالگری دیابت و فشارخون، برنامه جامع مهار، پایش و پیشگیری و کاهش سقط خود به خودی جنین، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ترویج تغذیه با شیر مادر و بیان اهمیت مصرف نان کامل، ارتقای کیفیت نان و تاکید بر جلوگیری از دستفروشی مواد غذایی حساس پرداخت.

  • کد خبر : 52424
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر