جلسه کارگروه آموزش سلامت، پرستاری آموزش و پیگیری بیمار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگروه آموزش سلامت، پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که حسین داوری رئیس اداره پرستاری دانشگاه و سایر اعضای این کارگروه حضور داشتند، در راستای ارتقاء عملکرد واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار، افزایش اثربخشی آموزش به بیمار، شاخص های مرتبط با برنامه عملیاتی سال 1402، تغییر فرم های بدو ورود، حین بستری و حین ترخیص آموزش به بیمار بحث و تبادل نظر شد.
لینک کوتاه خبر :