جلسه کارگروه آموزش به بیمار و آموزش به کارکنان در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

جلسه کارگروه آموزش به بیمار و آموزش به کارکنان در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کارگروه آموزش به بیمار و آموزش به کارکنان در سالن جلسات معاونت درمان با حضور سوپروایزرهای آموزش سلامت و آموزش کارکنان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به بیان اهداف کارگروه و لزوم ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن به عنوان بخشی مستقل با ساختاری منطبق با استاندارد ها پرداخت.

حسین داوری با بیان توضیحاتی پیرامون شاخص های آموزش سلامت و آموزش کارکنان، تاکید نمود که باید شاخص پرستاری آموزش و پیگیر بیمار ارتقا یابد و ارتقا این شاخص منجر به کاهش بستری مجدد و کاهش مراجعات غیر ضرور به اورژانس می شود.

در پایان این نشست سوپروایزرهای آموزش سلامت و آموزش کارکنان مسائل مربوط به بیمارستان خود را بیان کردند و سپس در این راستا تصمیمات لازم تبیین و مصوب شد.

 

  • کد خبر : 48922
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر