جلسه کارگروه آزمون در خصوص آزمون استخدام پیمانی بهورزی

جلسه کارگروه آزمون در خصوص آزمون استخدام پیمانی بهورزی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کارگروه آزمون در خصوص آزمون استخدام پیمانی بهورزی روز دوشنبه 17 مهر ماه سال جاری در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه نصیری مدیر منابع انسانی، بنایی نیاسر سرپرست مدیریت گروه گسترش شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی و کارشناسان مربوطه حضور داشتند و پس از تبادل نظر حاضران در جلسه مقرر شد که مراحل ثبت نام در آزمون بهورزی متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اعلام شود.

  • کد خبر : 46928
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *