جلسه هم اندیشی سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه با مدیر مخابرات منطقه سمنان

جلسه هم اندیشی سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه با مدیر مخابرات منطقه سمنان

اهمیت حوزه فناوری اطلاعات در نجات جان مددجویان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 جلسه هم اندیشی سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با مدیر مخابرات منطقه سمنان برگزار شد.

قرائیان سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه  بیان کرد: درخصوص ارتباط مستقیم فناوری و سلامت بیماران تعامل بین اورژانس پیش بیمارستانی و حوزه فناوری اطلاعات باید دوجانبه باشد و در حوزه مخابرات به دلیل حساسیت داده های مددجویان و بیماران این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهندس دارایی مدیر مخابرات منطقه سمنان اظهار کرد: درخصوص هوشمند سازی حوزه سلامت خوشبختانه از زیرساخت های ارتباطی خوبی استان در سطح کشور برخوردار است.

هدف از برگزاری این جلسه مرتفع سازی مشکلات و مسائل حوزه ارتباطی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه به خصوص در مناطقی که پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی فاقد پوشش آنتن دهی می باشد.

در این نشست رئیس اداره عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ، مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه سمنان و کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه حضور داشتند.

  • کد خبر : 43860
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *