جلسه هماهنگی و تقویت نظام مراقبت بیماریهای واگیر در زائرین حج تمتع 1404 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به اعزام حجاج برای حج تمتع و به منظور برنامه ریزی و هماهنگی درراستای انجام اقدامات مورد نیاز، نشست هم اندیشی و تعامل مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماریها معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سازمان های مرتبط در روز یکشنبه 31 فروردین ماه سال جاری برگزار شد.
در این نشست که نماینده هایی از سازمان های حج و زیارت، تبلیغات اسلامی، هلال احمر، معاونت درمان، اورژانس پیش بیمارستانی 115، بهداشت محیط، آزمایشگاه و آموزش دانشگاه حضور داشتند، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه اقدامات لازم به منظور تقویت،کنترل و پیشگیری از بیماریهای واگیر در زائران، اهمیت بیماری ها و سندرم های واگیر و تاکید بر همکاری برون بخشی در جهت تقویت نظام مراقبت بیماریهای واگیر توضیحاتی ارائه کردند.
سپس اعضای حاضر در جلسه، به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
لینک کوتاه خبر :