جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت هفته سلامت یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه سال 1404 در جهت فرهنگ سازی سلامت همه جانبه مادران، نوزدان، جوانی جمعیت و عدالت در سلامت با پزشکی خانواده، جلسه هماهنگی درون بخشی به همت فاطمه صرفی کارشناس ارشد آموزش بهداشت با حضور مسئولان و کارشناسان واحدهای ستادی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.
ابتدای جلسه کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان ضمن تشکر از حضور حاضران در جلسه در مورد شعار هفته سلامت؛ شروعی سالم، آینده ای امیدبخش، روز شمار هفته سلامت و برنامه های پیشنهادی وزارت بهداشت در هفته سلامت، مطالب خود را بیان نمود و حاضران در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
در ادامه فاطمه صرفی برنامه های پیشنهادی تهیه شده براساس تجربیات برگزاری برنامه های هفته سلامت توسط کارکنان سطوح ستادی و مراکز محیطی در ده سال اخیر در شبکه بهداشت و درمان دامغان را بیان کرد و در خاتمه موارد تایید شده، مصوب شد.
لینک کوتاه خبر :