جلسه هماهنگی برای برگزاری برنامه های هفته ملی بدون دخانیات در شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با آغاز هفته ملی بدون دخانیات، جلسه هماهنگی هفته ملی بدون دخانیات با حضور نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان، اتاق اصناف مرکز استان سمنان، اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه خواربار در سالن جلسات سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در این جلسه مهندس کیوان راد کارشناس مسئول مهندسی بهداشت محیط ضمن ارائه آمار از میزان رشد مصرف دخانیات در بین جوانان و نوجوانان و همچنین عملکرد واحد مهندسی بهداشت محیط در زمینه برنامه کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، از ارگان های مسئول همکاری، تشریک مساعی و همراهی بیش از پیش در اجرای برنامه بویژه انجام تکالیف قانونی در زمینه برخورد با تخلفات در این زمینه را خواستار شد.
نمایندگان ارگان های حاضر نیز ضمن اعلام عملکرد، آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر، برقراری گشت مشترک و برخورد قانونی با متخلفان اعلام نمودند.