جلسه هماهنگی، آموزشی برنامه پیام گزاران سلامت و خودمراقبتی سازمان های غیردولتی در شبکه بهداشت و درمان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هماهنگی، آموزشی برنامه پیام گزاران سلامت و خود مراقبتی سازمان های غیردولتی با حضور نمایندگان سازمان های غیر دولتی، کارخانه ها، شرکت ها و معادن شهرستان دامغان در سالن آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.
ابتدا رامشینی کارشناس واحد مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان دامغان، انتظارات شبکه از سازمان های غیردولتی در پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون را بیان و در ادامه فاطمه صرفی کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان، ضمن تشکر از حضور به موقع و مشارکت فعال پیام گزاران سلامت در جلسه اهداف برگزاری جلسه، مصوبات جلسه قبل در مورد برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و نقش و وظایف پیام گزاران سلامت سازمانها مطالب خود را ارائه نمود.
سپس دکتر شنایی مسئول مرکز خدمات جامع سلامت شهید چراغیان، نکات کاربردی و مهم در مورد بیماری ایدز را برای حاضران در جلسه بیان نمود و به سوالات حاضران پاسخ داد.
در این جلسه همچنین پمفلت و بروشورهای آموزشی سلامت خانواده بین حاضران در جلسه توزیع شد.