جلسه مسئولان واحدهای ستادی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

جلسه مسئولان واحدهای ستادی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه مسئولان واحدهای ستادی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در این جلسه که دکتر معانی رئیس مرکز شهرستان سمنان و مسئولان واحدهای ستادی تحت پوشش این شهرستان حضور داشتند، اعضای جلسه پیرامون جدول هفتگی شاخص های محیطی، اجرای برنامه های آموزشی، کمیته آموزش، گروه های خودیار، نظارت، پویش سلامتی راقدم بزن، سامانه آذرخش، غربالگری های انجام شده در اربعین حسینی، برنامه های قابل ارائه درتعطیلات ایام رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا(ع)، طرح پزشک خانواده، بازآموزی ها و سایر مسائل بهداشتی درمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

  • کد خبر : 46305
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *