جلسه مسئولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه نهم مرداد ماه سال جاری نشست هم اندیشی مسئولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان سمنان با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مسئولان واحدهای ستادی این شهرستان در سالن جلسات دفتر ریاست این مرکز برگزار شد.
در این نشست هم اندیشی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های کارکنان حوزه بهداشت شهرستان سمنان، بر اهمیت رویکرد و تفکر شورایی و بر ضرورت افزایش بهره وری نیروی انسانی تاکید نمود و در ادامه حاضران در جلسه پیرامون شاخص های بهداشتی، برگزاری جلسات برون بخشی اربعین حسینی، تجهیزات پزشکی مراکز خدمات جامع سلامت، هفته جهانی شیر مادر، پزشک خانواده، خطرسنجی بیماری ها، کمیته سلامت و امنیت غذایی وسایر مسائل حوزه بهداشتی این شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است: این جلسه به صورت هفتگی به منظور پیگیری و بررسی مسائل بهداشتی شهرستان سمنان برگزار می شود.