جلسه مرجعیت علمی و آینده نگاری دانشگاه های کلان منطقه یک آمایشی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست وبیناری پیرامون ارائه گزارش مرجعیت علمی و آینده نگاری دانشگاه های کلان منطقه یک آمایشی با حضور دکتر میلادی گرجی مسئول کارگروه مرجعیت علمی و آینده نگاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
در این جلسه گزارشی از اهم فعالیت های دانشگاه های کلان منطقه ارائه و دکتر میلادی تاکید کرد که درراستای بقا و پیشرفت جامعه لزوم برنامه ریزی و داشتن توان آینده نگری و شناسایی انواع آینده و وضعیت مطلوب مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی، گامی مؤثر در چگونگی اجرای فرآیند مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی کشور، تا ۲۰ سال آینده خواهد بود.
لینک کوتاه خبر :