جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه با حضور دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در روز شنبه چهارم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.
در این جلسه دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه بر لزوم برنامه ریزی و انجام وظایف محوله به صورت نظام مند و هدف گرا تأکید و اظهار نمود: تمرکز زدایی و ایجاد رویکرد نوین در مدیریت حوزه معاونت و واحدهای زیر مجموعه به منظور بهبود انجام کارها و افزایش توانمندی سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
در این جلسه برخی از فرآیندهای مهم حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی مشخص شد تا درالویت برنامه های توسعه ای و بهینه سازی در این حوزه قرار گیرند.