جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه چهارم شهریور ماه سال جاری نشست شورای مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در دفتر این معاونت برگزار شد.
در این جلسه که دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و جمعی از مدیران این معاونت نیز حضور داشتند، پیرو جلسه قبلی مدیران حوزه معاونت توسعه فرآیندهای واحد خود را به روز رسانی کرده و در این جلسه ارائه نمودند.
جلسات شورای مدیران به صورت چند نوبت در ماه و بنا به ضرورت برگزار می شود تا علاوه بر ارائه گزارش اقدامات انجام شده در مدیریت های زیر معاونت توسعه دانشگاه، برنامه ریزی آینده و اقداماتی که باید برای انجام در دستور کار قرار گیرد، تبیین می شود تا در نهایت دقت و با نظر جمعی و مشورتی، خروجی خوبی از انجام کارها شاهد باشیم و به عبارتی برنامه ها به صورت هدفمند پیش برود.