جلسه شورای مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز چهارشنبه 12 مهر ماه سال جاری نشست شورای مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در دفتر این معاونت برگزار شد.

  در این جلسه دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه گزارشی در خصوص اقدامات مهم و چشمگیر صورت گرفته در حوزه معاونت توسعه دانشگاه در دولت مردمی سیزدهم ارائه نمود و پس از تبادل نظر حاضران در جلسه مقرر شد گزارش عملکرد دو سالانه کامل و جامع عملکرد معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در اسرع وقت توسط مدیران این حوزه تهیه و به وزارت متبوع ارسال شود

  • کد خبر : 46768
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *