جلسه شورای بهورزی شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزار شد

جلسه شورای بهورزی شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه شورای بهورزی شهرستان سمنان در مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان برگزار شد.

این جلسه باحضور مربیان بهورزی، کارشناس مسئولین واحد گسترش شبکه و نمایندگان بهورزان شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه با هدف تعامل و هم اندیشی با بهورزان، بررسی مسائل مربوط به بهورزی و ارائه راهکار درجهت ارتقاء سطح دانش و کیفیت خدمات بهورزان برگزار شد.

نمایندگان بهورزان ضمن اشاره به نقش بهورز در سلامت مردم به عنوان سربازان خط مقدم، خواستار تلاش مسئولان دانشگاه برای ارتقای جایگاه و منزلت بهورزان در زمینه های مختلف شدند.

  • کد خبر : 50119
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر