جلسه شورای بهورزی شهرستان سرخه برگزار شد

جلسه شورای بهورزی شهرستان سرخه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 21 آبان ماه سال جاری جلسه شورای بهورزی با حضور دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، کارشناس مسئول توسعه شبکه، مسئول مرکز خدمات جامع سلامت و تمامی بهورزان شاغل در خانه های بهداشت تحت پوشش در مرکز الزهرا مومن آباد برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه هدف کلی از برگزاری این شورا  را ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی اولیه در واحدهای ارائه دهنده خدمت روستایی عنوان نمودند و در ادامه جلسه پس از تبادل نظر در خصوص برنامه ها و فعالیت های بهداشتی در خانه های بهداشت با نظر سنجی بهورزان، خانم طیبه رکن آبادی " بهورز شاغل در خانه بهداشت مومن آباد" به عنوان نماینده بهورزان در شهرستان سرخه انتخاب شدند.

  • کد خبر : 47808
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *