جلسه تکریم و معارفه معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده تغذیه و علوم غذایی مستقر در آرادان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه تکریم از زحمات دکتر غریبی و معارفه دکتر نظری معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان با حضور دکتر یوسفی رییس دانشکده برگزار شد.
در ابتدای این برنامه، رئیس دانشکده ضمن خیرمقدم و قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر غریبی در طول مدت مسولیت وی و ضمن تبریک به دکتر نظری، برای وی آرزوی موفقیت نمود و بیان داشت: انشاءالله با کمک هم بتوانیم اهداف این دانشکده را پیش ببریم و امیدوارم مثل همیشه اتفاقات خوب برای این دانشکده رخ دهد.
سپس دکتر غریبی با تشکر از همکاران و تبریک به دکتر نظری از همکاری و همراهی همکاران در این مدت تشکر نمود و در ادامه دکتر نظری ضمن سلام و سپاسگزاری به حاضران در جلسه از اعتماد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای این مسئولیت مهم قدردانی و اظهار نمود: انشالاه تمام تلاش خود را می کنیم تا با همکاری یکدیگر، شاهد موفقیت بیش از پیش برای دانشکده و دانشجویان باشیم.
در پایان جلسه با اهداء لوح تقدیر و هدیه از دکتر غریبی تقدیر به عمل آمد.