جلسه توجیهی تیم اجرایی محله های ارتقاء دهنده سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

جلسه توجیهی تیم اجرایی محله های ارتقاء دهنده سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان، اولین جلسه توجیهی تیم اجرایی محله های ارتقاء دهنده سلامت در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این جلسه با حضور اعضای تیم اجرایی محله های ارتقاء دهنده سلامت 400 دستگاه، شهرک بهاران، روسای مراکز خدمات جامع سلامت، مسئولان برنامه جلب مشارکت های مردمی مرکز خدمات جامع سلامت شهید مطلبی، پایگاه سلامت امید و کرم الدین مسئول قرار گاه تحول اجتماعی و نماینده استانداری سمنان تشکیل گردید.

در ابتدا پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش ضمن خوش آمد گویی، مطالبی در خصوص شیوه نامه و دستورعمل محله های ارتقاء دهنده سلامت و ارکان آن، نقش و مسئولیت اعضا آموزش های لازم را ارائه و سپس کرم الدین در خصوص ساختار و وظایف کانون های فرهنگی اجتماعی سلامت محله و شورای ارتقاء سلامت بیاناتی بیان نمود.

از دیگر برنامه ها، توزیع پمفلت آسم و اطلاع رسانی جهت مرحله دوم پویش ملی سلامت بود.

  • کد خبر : 51903
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر