جلسه اعتبار بخشی پزشکی عمومی با حضور مدیران گروه های آموزشی بالینی

جلسه اعتبار بخشی پزشکی عمومی با حضور مدیران گروه های آموزشی بالینی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه اعتبار بخشی پزشکی عمومی با محوریت بررسی مسائل آموزشی دانشجویان پزشکی مقاطع کارآموزی و کارورزی با حضور دکتر حسین زاده رئیس بیمارستان کوثر، دکتر دربان معاون آموزشی مرکز، دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی، دکتر مسعودیان معاون آموزش بالینی دانشکده، دکتر کارگری مسئول دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی و جمعی از مدیر گروه های آموزشی در روز دوشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در دفتر ریاست بیمارستان کوثر برگزار شد.

در این جلسه عملکرد، مسائل و مشکلات آموزشی توسط مدیران گروه های آموزشی بیان و در ادامه جلسه حاضرین به بررسی راهکارهای موثر و فعال درحل مشکلات آموزشی پرداختند .

نشست های مستمر با مدیران گروه های آموزشی و رویکرد مشارکتی در تدوین محتواهای مورد نیاز آموزشی از جمله راهنمای بالینی، طرح دوره، طرح درس و ... از مهمترین مصوبات جلسه بود و مقرر گردید تجربه گروه آموزشی جراحی به عنوان الگویی خلاق و کار آمد جهت بررسی، تایید و پایلوت کشوری به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی منعکس گردد. 

لازم به ذکر است: در این جلسه دکتر ملک مدیر گروه داخلی، دکتر سلطانی مدیر گروه جراحی، دکتر مونسان مدیر گروه طب اورزانس، دکتر دارابیان مدیر گروه قلب، دکتر گوهری نماینده گروه عفونی، دکتر صفایه نماینده گروه روانپزشکی، دکتر همتی مسئول دفتر توسعه بیمارستان کوثر و دکتر حاجی احمدی مسئول دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی حضور داشتند. 

 

 

 

 

  • کد خبر : 44204
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *