جلسه اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی در دانشکده پزشکی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 13 تیر ماه سال جاری جلسه اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی با حضور مسئولان مربوطه حوزه های 8 گانه در دانشکده پزشکی برگزار شد.
در این جلسه که دکتر بهروز کارگری دبیر کمیته اعتبار بخشی، معاونان آموزش پایه و بالینی، مدیر دفتر توسعه و سایر مسئولان حوزه های 8 گانه حضور داشتند، دکتر حاج احمدی مدیر دفتر توسعه به قرائت درخواست های مسئولان حوزه 8 گانه مبنی بر اجرای بعضی از استانداردها پرداخت.
در ادامه با همفکری حاضرین در جلسه راه حل های برای برون رفت و کاهش برخی از مسائل درراستای هرچه بهتر اجرا شدن فرایند های اعتبار بخشی اتخاذ شد.
لینک کوتاه خبر :