جلسه آموزش و بازآموزی عملیاتی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،جلسه آموزش و بازآموزی برنامه ریزی عملیاتی با تدریس دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزارشد.
این برنامه آموزشی با هماهنگی مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت و با همکاری واحد گسترش شبکه مرکز بهداشت شهرستان سمنان برای تمامی مراقبان سلامت و بهورزان حوزه های تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد و مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن توضیح درراستای هدف این برنامه، به تشریح برنامه عملیاتی، هدف اصلی و اختصاصی پرداخت.
دکتر فرشید فریور مسائل مربوط به حوزه سلامت و راهکار های اجرایی مناسب را ارائه نمودو در پایان پاسخگوی سوالات مراقبان سلامت و بهورزان حوزه های تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان بود.