جلسه آموزشی پیرامون بهداشت و سلامت جسم و روان در بیمارستان ولایت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ واحد آموزش سلامت بیمارستان به مناسبت هجدهم فروردین روز جهانی بهداشت و سلامت جلسه آموزشی پیرامون بهداشت و سلامت جسم و روان را با سخنرانی نیره هراتی روانشناس بالینی بیمارستان برگزار کرد.
در این جلسه هراتی در خصوص اهمیت و ضرورت حفظ و ارتقای سلامت جسم و روان، عوامل موثر بر سلامت روان توضیحاتی را ارائه داده و در ادامه کلیپهایی با مضمون نقش نگرش و باور افراد در ارتباطات پخش شد.
لینک کوتاه خبر :