جلسه آموزشی در رابطه با اطلاع رسانی روز جهانی خود مراقبتی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، برنامه آموزشی در رابطه با اطلاع رسانی روز جهانی خود مراقبتی در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این جلسه با دعوت از پیام گزاران سلامت و داوطلبان متخصص ادارات مستقر در شهرستان سمنان توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت برگزار شد و پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راستای نحوه تدوین برنامه عملیاتی مشارکتی پیرامون خود مراقبتی سازمانی و وظایف داوطلبان متخصص آموزش های لازم را ارائه داد.
سپس میرعمادی کارشناس مدیریت خطر و بلایای مرکز بهداشت سمنان در رابطه با کمپین پیشگیری از غرق شدگی (یکم الی هفتم مرداد) و راه های پیشگیری از التور، به مدعوین آموزش داد و در ادامه مهندس حمیدی کارشناس مهندسی بهداشت محیط مطالبی آموزشی بهداشتی در پیاده روی اربعین و بهداشت مواد غذایی را آموزش داد .
اطلاع رسانی هفته گرامیداشت تغذیه با شیر مادر و توزیع مطالب آموزشی در خصوص راه های پیشگیری از التور و نحوه صحیح شستشوی دست هابین مدعوین، از دیگر برنامه ها بود.