جلسه آموزشی با نمایندگان سازمان های مردم نهاد، کانون های سلامت محلات و مربیان داطلبان سلامت شهرستان سمنان برگزار شد

جلسه آموزشی با نمایندگان سازمان های مردم نهاد، کانون های سلامت محلات و مربیان داطلبان سلامت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه آموزشی با نمایندگان سازمان های مردم نهاد، کانون های سلامت محلات و مربیان داطلبان سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در این جلسه پوررضایی مسئول واحد آموزش بهداشت در خصوص برنامه پزشکی خانواده، آموزش های لازم را ارائه و در ادامه میر عمادی کارشناس بیماری های شهرستان اقدام به آموزش در خصوص بیماری التور نمود و مهندس حمیدی کارشناس واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان موضوع رعایت بهداشت فردی و مراعات نمودن نکات بهداشتی در موکب های پذیرایی را مطرح کرد.

توزیع پمفلت های آموزشی اربعین حسینی(ع) و پاسخگویی به سوالات حاضرا در جلسه، از دیگر برنامه های این نشست آموزشی بود.

 

  • کد خبر : 45544
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *