جشن روز دختر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

جشن روز دختر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و خجسته میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، جشن میلاد آن حضرت روز یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری در لابی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و با استقبال کارکنان این مرکز برگزار شد.

ولادت بانوی مهر و وفا و روز دختر به همت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان با برپایی آیین استقبال از همکاران پرتلاش بیمارستان در دقایق ابتدایی روز کاری و تبریک به این عزیزان و همچنین پخش آهنگ، پذیرایی و اهدای گل گرامی داشته شد.

قابل ذکر است: جمعی از مسئولین بیمارستانی با حضور در مهد کودک صدف واقع در محوطه بیمارستان این روز را به دختران این مهد تبریک گفتند.

 

  • کد خبر : 44421
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *