جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۸ دندانپزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۹۸ دندانپزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۴، جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۱۳۹۸ رشته دندانپزشکی عمومی با حضور دانشجویان، خانواده‌ها، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشکده در سالن رازی این مجموعه برگزار شد.

آغازگر مراسم، تلاوت آیاتی از قرآن کریم بود که فضای روح‌بخشی به مراسم بخشید و در ادامه، دکتر الهام سادات افراز رئیس دانشکده دندانپزشکی ضمن خوش آمدگویی و تبریک به فارغ‌التحصیلان، دوره دانشجویی ورودی ۹۸ را مسیری پر فراز و نشیب توصیف کرد که دانشجویان این دوره با تلاش خود و همکاری و همدلی با مسئولان دانشکده موفق به گذر از آن و حل مسائل موجود شدند.

سپس برنامه‌های متنوعی نظیر صندلی داغ، بازی گروهی "حدس وسایل دندان‌پزشکی با چشمان بسته" اجرا شد و در بخش بعدی این مراسم، دکتر علیرضا یزدانی معاون آموزشی دانشکده فارغ‌ التحصیلی را یکی از مهم‌ترین و ماندگارترین دستاوردهای زندگی هر فرد دانست و برای دانش‌آموختگان، در مسیر شغلی و علمی آینده، آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، دکتر مونا نصیری سرپرست اساتید مشاور دانشکده سوگندنامه دندان‌پزشکی را قرائت کرد و دانش‌آموختگان با همراهی ایشان، تعهد خود به اصول حرفه‌ای را اعلام کردند.

در طول برنامه، کلیپ‌هایی با محوریت خاطرات دانشجویی، فعالیت‌های آموزشی و صحنه‌هایی از دوران تحصیل به نمایش درآمد و در پایان مراسم، تندیس و هدیه یادبود از طرف دانشکده و تعدادی از اساتید به فارغ‌التحصیلان اهدا شد و جشن با ثبت لحظاتی به‌یادماندنی و عکس‌های دسته‌جمعی، به پایان رسید.

 

 

  • کد خبر : 56369
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *