تکریم روز ازدواج در جلسه حلقه های صالحین مرکز بهداشت شهرستان سمنان

تکریم روز ازدواج در جلسه حلقه های صالحین مرکز بهداشت شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز ازدواج، در جلسه حلقه های صالحین مرکز بهداشت شهرستان سمنان گرامی داشته شد.

این جلسه به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت صدیقه طاهره (س) با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و جمعی از کارکنان این مرکز با تدریس دکتر دوستمحمدی مسئول واحد بهداشت خانواده انجام پذیرفت.

مهمترین عناوین این جلسه آموزشی مهارت های فرزند پروری، ارتباط موثر، تاب آوری، نقش والدین در ازدواج فرزندان و دیگر نکات آموزشی درزمینه ازدواج بود و این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان سمنان تدارک دیده شد.

  • کد خبر : 44815
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *