تلاش بی وقفه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی در پی صدور اولین هشدار سطح قرمز هواشناسی طی چند سال اخیر در استان سمنان
آمادگی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، آرادان و سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه 18 خرداد 1402 و احتمال وزش باد شدید، صاعقه و جاری شدن سیل تمامی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در حالت آماده باش کامل بودند.
سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت:با توجه صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز در سطح استان از عصر پنجشنبه تا روز جمعه 19 خرداد تمامی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در حالت آماده باش برای هرگونه حوادث احتمالی قرار گرفتند.
پژمان قرائیان اظهار کرد: حوالی ساعت 20:00 پنجشنبه 18 خرداد ماه با جاری شدن سیل در مسیر های سیمین دشت، زرین دشت، محمود آباد، کبوتر دره، بنکوه گرمسار همچنین جاده آبسرد، دوآب، خاک تپه، کرک، ایوانکی و محور جنوب به شمال منطقه سید آباد آرادان از جمله مناطق گرفتار در سیل بوده که تمامی پایگاه های این منطقه در حالت آماده باش برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی بودند.
شایان ذکر است: تمامی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه تا پایان هشدار قرمز هواشناسی و برقراری شرایط جوی پایدار در حالت آماده باش کامل برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی می باشند.