تقدیر و تشکر نیروی انتظامی شهرستان سمنان از مرکز بهداشت شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته سلامت فرمانده معاونت عملیات نیروی انتظامی شهرستان سمنان از خدمات ریاست مرکز بهداشت سمنان تقدیر نمود.
فرمانده، رئیس عقیدتی، رئیس بازرسی و معاونت عملیات نیروی انتظامی شهرستان سمنان با حضور در دفتر ریاست مرکز بهداشت سمنان، ضمن عرض تبریک هفته سلامت، از زحمات دکترمعانی رئیس و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان سمنان تقدیر نمودند.
دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان، همکاری تمامی ادارات را در تامین سلامت بخصوص نیروی انتظامی را یاد آور شد.
لینک کوتاه خبر :