تقدیر معاون بهداشتی دانشگاه از زوج های جوان شاغل در دانشگاه توسط
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای بزرگداشت هفته ازدواج ( 30 خرداد ماه الی 4 تیر 1402)، محفلی به منظور تقدیر از همکاران شاغل در دانشگاه که در سال گذشته زندگی مشترک خود را آغاز نمودند، در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه به همت واحد سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس برگزار شد.
در ابتدای نشست، زهرا لاریجانی کارشناس مسئول سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس معاونت، ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین، برای آنان آرزوی سلامتی و خوشبختی نمود و همچنین مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت بهداشتی ضمن تبریک به حاضران، از آنها خواستند که اگر تجربیات و خاطراتی دارند اعلام بفرمایند تا به کسانی که در آینده قصد ازدواج دارند، منتقل شود شاید برای آنها مفید باشد.
سپس آذر نظامی مسئول دبیرخانه جوانی جمعیت، با عرض تبریک و آرزوی خوشبختی، در مورد جوانی جمعیت و فرزندآوری توضیحاتی را مطرح نمود و در پایان دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه با اظهار خرسندی از عمل به این سنت حسنه و اعلام تبریک و شادباش، گذشت و صداقت را بهعنوان ضروریات استحکام بنیان خانواده مطرح و به رسم یاد بود هر یک از زوج های جوان لوح تقدیر و هدیه ای اهدا کرد.