تقدیر مشاور و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت از برگزاری موفق دوره آموزشی سلامت روان دستیاران در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر شهریار نفیسی مشاور و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه ای از برگزاری موفق دوره آموزشی سلامت روان دستیاران در بدو ورود دستیارن بالین، از معاون آموزشی دانشگاه تقدیر نمود.
در متن این نامه آمده است:
سرکار خانم رزیتا هدایتی
معاون محترم آموزشی دانشگاه
با سلام و احترام؛
در این برنامه که با همکاری دفتر مشاوره دانشگاه و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد، اقدامات ارزنده ای در راستای ارتقای سلامت روان دستیارن به انجام رسید امید است این اقدامات در آینده نیز تداوم یافته و گام های موثری در جهت بهبود سلامت روان جامعه دانشگاهی برداشته شود.